Proiect de lecție: Recapitulare.Înmulțirea și împărțirea numerelor naturale în concentrul 0-100

ProEtica- Revistă Culturală

 ISSN 2734-8954

 ISSN-L 2734-8954

21.08.2021


Proiect didactic

(clase simultane)

prof. înv. primar Petrișor Florentina-Elena, 

Școala Gimnazială Cozieni, Județ Buzău


DATA: 26-02-2020

SCOALA GIMNAZIALA COZIENI

CLASA: a II-a

PROF.INV.PRIMAR: Petrisor Florentina-Elena

ARIA CURRICULARA: Matematica si stiinte ale naturii

DISCIPLINA: Matematica si explorarea mediului

UNITATEA TEMATICA: Cea mai frumoasa poveste

SUBIECTUL LECTIEI: Recapitulare.Inmultirea si impartirea numerelor naturale in concentrul 0-100.

TIPUL LECTIEI: Recapitularea cunostintelor dobandite anterior

SCOPUL LECTIEI:

- Consolidarea si sistematizarea cunostintelor despre operatiile de inmultire si impartire;

- Dezvoltarea limbajului cu notiuni si elemente matematice.

COMPETENTE SPECIFICE:

1.5. Efectuarea de inmultiri si impartiri in concentrul 0-1000 prin adunari/scaderi repetate;

1.6. Utilizarea unor denumiri si simboluri matematice(suma, termini, diferenta,descazut,scazator,produs factorii unui produs, cat, deimpartit,impartitor, <, >, =,+,-, x,:) in rezolvarea sau compunerea de probleme;

5.2.Rezolvarea de problem de tipul a+/-b=x; a+/-b+-c=x in concentrul 0-1000; axb=x; a:b=x, in concentrul 0-100, cu sprijin in obiecte, imagini sau reprezentari schematice.

OBIECTIVE OPERATIONALE:

O1: Sa calculeze corect operatii de impartire in concentrul 0-100;

O2: Sa descopere codul de culori potrivit raspunsurilor date;

O3: Sa afle catul, produsul, jumatatea si sfertul unor numere naturale de doua cifre;

O4: Sa micsoreze de atatea ori triplul sfertului unui numar natural de doua cifre;

O5: Sa afle numarul necunoscut pe baza inmultirilor si impartirilor date.

STRATEGII DIDACTICE:

- Metode si procedee didactice: conversatia, explicatia, munca in echipa si individual,exercitiul, problematizarea, jocul didactic.

- Mijloace de invatamant: cartonase cu operatii de inmultire si impartire, cartonase raspunsuri,umbrela, boxe, cantec ritmat ,,Dance Monkey", telefon, fise de lucru, culori/carioca,fise de lucru diferentiat pentru CES, creioane.

- Forme de organizare: integrat, frontal si pe grupe de cate 2 elevi

RESURSE:

- Umane: 7 elevi

- Temporale: 50 minute

-Bibliografice:

- Programa scolara pentru disciplina Matematica si explorarea mediului, Bucuresti, 2013;

- Ghidul cadrului didactic, clasa a II-a, Ed. Ars Libri, 2014;

- www.didactic.ro;

- www. twinkl.ro;

- www.clasamea.eu

- www.google.com


DATA: 26-02-2020

SCOALA GIMNAZIALA COZIENI

CLASA: a III-a

PROF.INV.PRIMAR: Petrisor Florentina-Elena

ARIA CURRICULARA: Om si societate

DISCIPLINA: Educatie civica

UNITATEA TEMATICA: Raporturile noastre cu animalele si plantele

SUBIECTUL LECTIEI: Atitudinea fata de plante si animale

TIPUL LECTIEI: Predare-invatare-evaluare

SCOPUL LECTIEI:

- Insusirea unor informatii referitoare la atitudinea corespunzatoare fata de plante si animale;

- Activizarea si imbogatirea vocabularului specific disciplinei;

- Cultivarea unor atitudini pozitive fata de plante si animale, prin sensibilizarea elevilor.

COMPETENTE SPECIFICE:

2.1. Recunoasterea unor atitudini in raport cu lucrurile , cu plantele si animalele;

2.2. Manifestarea unor atitudini pozitive in raport cu lucrurile, cu plantele si animalele.

OBIECTIVE OPERATIONALE:

O1: Sa citeasca cursiv, expresiv, coherent, in ritm propriu diferite texte si poezii;

O2: Sa raspunda corect la intrebarile date in chestionar, cu argumente;

O3: Sa aleaga afirmatiile potrivite in cadrul jocului ,,Eu asa fac";

O4: Sa intoneze, sub forma dramatizarii, un dialog intre om si o planta/animal preferat prezentand o anumita situatie;

O5: Sa participle cu interes la jocul de rol si in cadrul intregii lectii.

STRATEGII DIDACTICE:

- Metode si procedee didactice: conversatia euristica, explicatia, exercitiul, munca independent si in echipa, povestirea, joc de rol, dramatizarea.

- Mijloace de invatamant: fise de lucru, auxiliar, cartonase intrebari si raspunsuri,umbrela,boxe, cantec ritmat ,,Dance Monkey",telefon,chestionar, poezii.

- Forme de organizare:frontal, individual, pe grupe de cate 2 si 3 elevi

RESURSE:

- Umane: 5 elevi

- Temporale: 50 minute

-Bibliografice:

- Programa scolara pentru disciplina Educatie civica, clasa a III-a si a IV-a, Bucuresti, 2014;

- Olga, Piriala, manual de Educatie civica, clasa a III-a, Semestrul al II-lea, Ed. Aramis,2016;

- Auxiliar de Educatie civica, clasa a III-a, Ed. Sinapsis, Cluj-Napoca, 2015;

- www.google.com;

- www.didactic.ro

ProEtica- Revistă Culturală

ISSN 2734-8954 

ISSN-L 2734-8954


SCRIEȚI-NE

proeticarevista@gmail.com

Orar

Luni - Vineri

12:00 - 18:00

SÂMBĂTĂ

08:00 - 16:00

DUMINICĂ

Închis

Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți