Plan de intervenție personalizat
ProEtica- Revistă Culturală
ISSN 2734-8954
ISSN-L 2734-8954
21.08.2021
PLAN DE INTERVENȚIE PERSONALIZAT
Bulgăre Mihaela, profesor de Educație muzicală,
Școala Gimnazială CORESI și Școala Gimnazială MIHAI VITEAZUL din Târgoviște,
Județul Dâmbovița.
- NUMELE ŞI PRENUMELE ELEVULUI (EI): B. M. E.
- DATA NAŞTERII: XX.XX.XXXX
- DOMICILIUL: XXXXXXXXXXXXXXXX
- CLASA / GRUPA: a VII-a B
- ANUL ȘCOLAR: 2020-2021
- Nr. de înregistrare în unitatea școlară a planului de servicii individualizat: XXXXXXX
DIAGNOSTICUL/ PROBLEMELE cu care se confruntă copilul (rezultatele evaluării complexe - deficiențele / afectările din certificatul de orientare școlară și profesională eliberat de CJRAE/CMBRAE, numărul și data eliberării acestui document):
a) deficiențe/afectări: ADHD
b) tulburări /dificultăți de învățare: discalculie; disgrafie;
Conform certificatului COSP eliberat de CJRAE-DB, Nr. XXX/ XX.12.2019, valabil până la finalizarea nivelului de învățământ gimnazial
ECHIPA DE INTERVENȚIE (se vor preciza cadrele didactice implicate, alți specialiști, membrii familiei):
- profesor de educație muzicală, BULGĂRE MIHAELA
- profesor de sprijin/ itinerant, S. E.
- diriginte, prof. geografie, B. M.
- Mama, B. R.
DISCIPLINA/DOMENIUL /DOMENIILE DE INTERVENŢIE: EDUCAȚIE MUZICALĂ
- SCOPUL (comportamentul țintă/rezultatul așteptat): dezvoltarea competenţelor minime artictice/ muzicale, care să-i permită elevului cu CES, B.M.E. să promoveze clasa a VII-a ; diminuarea tulburărilor ADHD și a tulburărilor specifice de învățare (discalculie și disgrafie)
- OBIECTIVE/ COMPETENȚE SPECIFICE DIN ADAPTAREA CURRICULARĂ:
- Interpretarea unui repertoriu diversificat de lucrări muzicale, cu elemente omofone și polifone
- Interpretarea individuală a unor lucrări în genuri diverse (cu acompaniament preînregistrat, cu acompaniament instrumental etc)
3.1. Argumentarea unor diferențieri calitative între două sau mai multe lucrări muzicale receptate
3.2. Explorarea relațiilor muzicii cu științele și natura
- DURATA planului de intervenţie personalizat: 8 săptămâni
- Data elaborarii PIP: 5 mai 2021
Data revizuirii
PIP: 23 iunie 2021